.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
نتایج دور اول مسابقات بدمینتون المپیاد ورزشی در دانشگاه نوشیروانی بابل

نتایج دور اول مسابقات بدمینتون المپیاد ورزشی دانشگاه نوشیروانی بابل مشخص شد.

در رقابت های دور اول دهمین دوره المپیاد ورزشی دانشجویان پسر سراسر کشور در رشته بدمینتون که روز گذشته در سالن تربیت بدنی دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل برگزار شده بود ،تعداد 16تیم با هم به رقابت پرداختند.


در این رقابت ها تیم خلیج فارس 3 بر صفر سمنان را شکست داد، تیم علم و صنعت 2 بر 1 تهران را مغلوب کرد،ارومیه 2 بر1 برحریف خود پیروز شد.


همچنین تیم تربیت معلم تهران صفر بر 3 در مقابل حریف خود یزد شکست خورد، تیم تفرش 1بر 2 در مقابل تیم دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل مغلوب شد، تیم پیام نور همدان نیز 1بر 2 در مقابل زنجان شکست خورد.


در این رقابت ها تیم شیراز 2 بر 1 در مقابل حریف خود فردوسی مشهد به پیروزی دست یافت و نیز خواجه نصیر 2 بر1 رقییب کاشان را شکست داد.


به گزارش روابط عمومی و امور رسانه المپیاد ورزشی مرحله دوم مسابقات بدمینتون با رقابت 16تیم دیگر در سالن تربیت بدنی دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل در حال برگزاری است.


در این رقابت ها تیم های علم و صنعت – همدان، ارومیه –شیراز، تهران –خواجه نصیر، خلیج فارس –دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل،زنجان-تهران، فردوسی مشهد-تبریز،کاشان-یزد، تفرش-سمنان به مصاف هم رفتند.




استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.063 seconds.